close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

7 סיבות טובות להשקיע בנדל"ן ארה"ב

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

השקעות נדל"ן בארצות הברית? הזמן הוא עכשיו...

תגיות:
אין ספק כי בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה משמעותית בתחום הנדל"ן האמריקאי. לאחר המשבר הקשה שתקף את ארצות הברית ב 2008, השוק התעורר, מחירי הנדל"ן עולים באופן קבוע והשקעות בתחום הנדל"ן בארצות הברית הפכו למושכות ואטרקטיביות עבור רבים.
כל המומחים מדברים על כך שהעליה במחירי הנדל"ן בארצות הברית צפויה להמשיך, מה שהופך את ההשקעה בתחום, דווקא עכשיו, להרבה יותר אטרקטיבית מאי פעם.

יש כיום חברות רבות העוסקות בתחום הנדלן בארה"ב והבולטת שבהם היא חברת "פסיפיק הולדינגס" שבבעלות עו"ד
יובל זיו
. ישנן 7 סיבות אשר מצדיקות את ההערכות האופטימיות ואת הכדאיות בהשקעה בתחום הנדל"ן בארה"ב דווקא עכשיו:

1. הבחירות בארה"ב:
בעת כתיבת שורות אלו אנו נמצאים ממש בעיצומה של מערכת הבחירות בארה"ב, ועל פי התחזיות, הבחירות הקרובות רק יחזקו את הכלכלה האמריקאית, ושוק הנדל"ן יתחזק בהתאמה לכך.
2. מדד מחירי הנדלן בארצות הברית:
מדד מחירי הנדל"ן המקובל ביותר הוא מדד הקייס שילר, מדד המציג עליה של 11% במהלך השנה האחרונה, עליה משמעותית מאוד, וכמו כן - מדובר בממוצע ארצי, כך שבאזורים מסויימים העליה אפילו גדולה עוד יותר. באיזורי ביקוש כמו קליפורניה, נוואדה או פלורידה ניתן לראות עליה גדולה עוד יותר המגיעה גם ל 30 אחוזים בשנה, אך באזורים פחות מבוקשים העליה נמוכה יותר, מה שמשפיע על המדד הארצי.
3. ירידה בכמות התחלות הבניה החדשות:
על מנת ששוק הנדל"ן האמריקאי יעמוד בביקוש, יש צורך על פי ההערכות להתחלות בניה של חדשות של כמיליון בשנה, כאשר בשנים האחרונות ישנן התחלות בניה חדשות העומדות על מספרים של כשני שליש מכך, מה שאומר שהעליה בביקוש תמשך, אך ההיצע לא יספיק ולכן מחירי הנדל"ן יעלו, במיוחד באזורי הביקוש.
4. יציבות ועליה במחירי השכירות:
כבר משנת 2012 ועד היום אנו רואים לא רק יציבות, אלא גם עליה במחירי השכירות. היום ניתן למצוא מצד אחד מחירים נמוכים יחסית ברכישה של נכסי נדל"ן, ומצד שני מחירי שכירות גבוהים, מה שמבטיח תשואה גבוהה על ההשקעה שלכם.
5. היעדר אלטרנטיבות:
במיוחד לישראלים, חסרות אלטרנטיבות אחרות להשקעה בטוחה יחסית. במיוחד לאור מצב הנדל"ן הישראלי בשנים האחרונות, פניה להשקעה בנדל"ן בארצות הברית הופכת להיות אלטרנטיבה הרבה יותר בטוחה והרבה יותר משתלמת ונוחה.
6. שער הדולר:
השקעה בנדל"ן בארצות הברית היא גם השקעה במטבע המקומי. כיום הדולר נמצא בשער נמוך, ויחד עם זאת מדובר במטבע החזק בעולם, מה שיבטיח השקעה בטוחה לטווך ארוך. ברגע שהריבית תתחיל לעלות, יחד עם התייצבות המצב הכלכלי בארצות הברית, שער הדולר יעלה, ולא רק בישראל, אלא בכל העולם.
7. הזמן הוא עכשיו:
אל תחכו. אם אתם רוצים להשקיע בארצות הברית בתחום הנדל"ן, הזמן הוא עכשיו. כאשר המחירים עדיין נמוכים תוכלו למצוא את הנכסים הנכונים עבורכם בקלות ולהפוך את ההשקעה למשתלמת מאוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה